NU NI !

haha nu ni , nu blir det ett inlägg här.
kan ju börja med att berätta att jag har kommit in på en linje för er som inte vet det ännu (textil).
skitroligt att jag klara det, jag skulle ju göra ett engelska test innan skolan börja men det fick jag ju inte göra, skit sur blev jag och gick till rektorn.
fick göra det någon dag efter och kan man tänka sig , jag klara det.
blev så jäkla glad, trodde jag aldrig. nog om det !

igår blev det skola som vanligt, jobbigt att gå upp så tidigt men det hör väl till skolan för vissa. ,
efter skolan åkte jag hem och städade lite eftersom mammas kompisar skulle hit.
efter ett tag kom bellabajskorv hit och lekte med mig , vi fixa oss här innan vi skulle till ronja.
kan lova att vi letade kläder i mer än två timmar, ingenting funkade. hah
skulle vara hemma hos ronja halv 8 men eftersom jag och bella är sämst på att passa tider så kom vi så klart en halv timme försenad ;'D men det gör inget tycker jag , för fin folk kommer alltid sent eller vad brukar man säga ;)
det börja ju ganska bra hemma hos Ronja men slutade katastrof båda för henne och för mig kan jag tro?!
, ingen kommentar med andra ord !

idag vakna jag väl vid halv två av att dövajeff hade as högt på tv:en ..
han gick strax efter och jag gick ner och la mig på soffan , somna till ett tag för jag var så jäkla trött
har vart det hela dagen..  sen vid halv 11 kanske klockan var så började jag och mamma och kolla på män som hatar kvinnor och käka godis, den är ju så jäkla bra !
snart kommer ju 2an ut och den måste man ju se : )
 

nu håller jag faktist på att kolla på eva och adam och tänkte sova snart ..
imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, kanske blir till att åka iväg någonstans med mamma , vem vet vem vet det återstå att se..
nä sov gott alla , nattinatti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0