naaaw !

hejhej hallå alla = )
nu måste jag ju bara skriva och säga tack till sara öberg som har fixat min blogg,
så gulligt av henne , tack ska du ha söta lilla vän , den blev kanon :D<3

gårdagen blev lyckad fram tills slutet !
firade jennifer alabi som fyllt 18 barre , grattis till henne : )
var hemma hos henne satt och drack och hade det mysigt,
blev kanske lite för mycket av det goda för min del :b
åkte in till stan vid 12 ?!
sen blev det hemgång för mig och jeff nästan på engång.
tack tjejer för en toppen kväll iaf.

näe nu ska jag plugga , wiiiihoo ! :O
skriver kanske en rad senare .


hej igen !
nu har jag precis duschat och haft nå skit på mig så man blir brun, får väl se om man blir så himla brun nu då :b
jag och mamma kolla på en film på tv idag "På spaning med Bridget Jones" riktigt bra och rolig film:)
nu blir det sova men först tänkte jag lägga in någon bild sen igår =D

SANNA, HANNA & CHRISTINE

LONIZ&JAG


JENNIFER


MATHILDE & MARINA


MARINA & JAG



CHRISTINE


SANNA, JAG OCH MARINA



GODNATT ALLA :)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

HIHIIH TACK FÖR ATT DU KOM GUMMAN! <3

2009-11-23 @ 00:57:00
URL: http://alabi.blogg.se/
Postat av: sara

bara att säga till om du vill ha nått nytt eller göra om nått ! :)<3

2009-11-23 @ 09:51:00
URL: http://saraobergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0