helgen

hallå alla.

då var det måndag igen, skola som vanligt ..
i skolan håller jag på med en kjol, jag tänkte lägga ut en bild på den när den är klar,
så snäll är jag ;'D haha

i fredags var det klass fest, börja bra men sluta inte lika bra :b
några blev lite för fulla och kvällen slutade ungefär vid11-12 wiiihoo , ha!

i lördags var jag med christine & marina , vi åkte ut på älgjakt  , haha.
vi inte tyvärr ingen älg men det var trevligt ändå.

söndag kom mina kusiner för min bror fyllde år i fredags , grattis till han =)
senare åkte jag och kusin linnea till s-viken och hängde där. haha!
senare kom jeffanboy och sov hos mig =)

det var allt jag hade och säga om helgen,
nu kommer lite bilder från i fredags :)

    

     

    


Kommentarer
Postat av: sara

men du va fina vi va (;

2009-12-01 @ 17:03:35
URL: http://saraobergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0