TORSDAG

Hallå alla glada :)
jag vet jag vet,  blogga mer jag ska =D
sover ju knappt hemma nu förtiden , har typ flyttat in hos jeff ,
och han har ju virus på sin dator så man kan ju inte sitta på den ,
aja torsdag den.. hmm få se , den 19 mars 2009 och idag känns det vekligen att sommaren är på väg.
åååh vad jag vill ha sommar .. vara ute mera , sola , bada , mysa med vänner åh vad skönt.
menmen , sommarn kommer snart och det känns så skönt .
tordag idag och idag har jag jobbat.
ganska roligt faktist  , men trött som satan är jag nu kan jag lova.
men nu blir det till att hoppa in i duschen , fixa sig sen åka hem till kusin linnea och äta maaat :)
haha  , senare ikväll blir det hem till jeffieboy <3

 ..  jag lovar att jag ska bli bättre med bloggen  .
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0