TISDAG

hallllllllllllååååååååå

jaja bella jag ska bli bättre , har bara inte haft tid och lust att skriva ;D
men det ända jag gör på dagarna är att gå i skolan vara med vännerna och sova med jeff typ ;D
haha , roligt liv jag vet!
helgen ...  ja vad ska jag säga :)
fredag var jag på fest hos sötmimmi , riktigt trevligt måste jag säga (:
lördag , bästa dagen på läääänge läääänge  . min älskade isabelle som jag inte får kalla henne fyllde år :D
grattis till henne <3
hade as roligt, jag och bella fixade oss hemma hos henne, och jag var nog mer nervös en henne måste jag säga.
men rikigt roligt hade jag , visst vissa saker var väl inte allt för roligt.
kvällen slutade på akuten med en vän men allt gick bra som tur var <3
idag har jag var i skolan så duktig som jag är.
åkte hem sen gick jag ner på stan och träffade christine och josse , gick lite på stan sen till mingel :)
efter ett tag kom alex sen josef och santrisi. och det var länge sen jag skrattade så mycket som jag gjorde idag =D
riktigt roligt .
åkte hem till jeff sen och mös , efter ett tag kom min kära kusin linnea och då kika vi på andra avenyn  .
sen när jag skulle åka hem kom tom som skulle sova hos jeff :)

det var typ allt jag hade att säga, så nu vet ni vart jag håller hus.
pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0