MÅNDAG

hej hopp.
Då var det måndagen den 2 mars och en dag närmare sommarlovet ;D
haha , vill ha sommar nu !
är helt sjukt vad jag vill ha sommar , kunna bada och vara ute utan att frysa ihjäl :b
ajaaaa man kan ju alltid får drömma lite.
måndag idag som sakt , skola som vanligt.
hade bygg på morgonen, rååååålit kan jag ju lova !
fick veta idag vad jag fick på mitt nationella prov i svenska.
och jag fick VG , sug på den ni ;D
helt överlycklig blev jag.
hade nationellauppsats i svenska idag , kändes bra men man kan ju inte vara säker.
fick och fika efter skolan med stolt och eken :)
gick till mingel och där satt fia jens lillen och amanda :)
efter ett tag gick jag linnea fia jens och stolt och bowlade .
och vem tror ni vann första ronden då, VAVAVA ?!?!?  =D=D
JO FÖR DET GJORDE ELIN SVANBERG , sån kung jag är !
gick tillbaka till mingel efter , sen gick jag hem .
mår inte skit bra kan jag ju lova, har knappt någon röst och hostar så jag dör.
och hur roligt är det så på en skala  1- 10  ? ;D
haha ,
imorgon får jag träffa båda mina älsklingar , christine och jeff !
har saknat christine hur mycket som hellt , visst har jag saknat jeff med men han har ju bara vart borta i några dagar .
christine har lixom vart borta i en hel vecka utan mig ! ;O

nu ska jag kika film tills jeff ringer mig , gonatt!


Kommentarer
Postat av: bella

Hallå där uppdaterarN! ;)

2009-03-09 @ 13:19:54
URL: http://bellalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0