HÄRLIG HELG

Hej.


helgen som vart har var rikitgt härlig.
Fredag var jag med linnea , vi gick hem till jeff för han hade försup med några grabbar.
satt där ett tag tills dom gick , då gick vi till vinkinga och köpte chips och cola.
gick hem till jeff efter och började städa hela hans hus, men rikitgt fint blev det efter .
satt oss och kika film efter vi var klar , sen vid 1 kanske den var kom jeff och tom hem och så sov vi (:
lördagen var jag på pyjamasparty hos josse ,  haha
var ungefär 6 tjejer, hade köpt godis cola och chips och bara satt och  kikade film .
efter några timmar kommer ett gäng grabbar förbi och kika film med oss också ,
 minns inte vad alla heter så jag skriver santrisi och dom för då förstår alla ;D
haha .
dom drog vi 2 och då började vi se en annan film , men somnade alla .
näe men riktigt mysigt var det fakitst  , tack tjejer <3
idag blir det att åka hem till jeff med linnea och kika beckbeckbeck !
blir nog så att jag sover där med :)
imorgon är det skola som vanligt, inte skit roligt men jag har börjat skärpt mig nu .
bättre sent än aldrig eller vad är det man brukar säga...
aja nu ska jag duscha och kika tv hade jag tänkt ..
så ha en bra dag allaa för det ska jag ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0