DÅ VAR DET HELG IGEN.

hallåhallå.

helg igen , tycker det går så snabbt med skolan och allt.
vart i skolan hela veckan , gick inte på pratiken dock , har fått utslag som klias ( inte skabb) haha .
går faktist ganska bra för mig i skolan nu tycker ja , sköter mig rikitgt bra :)
helg då , ja igår (fredag) var jag och tjejerna hem till ronja, satt och snackade och drack lite sådär.
det var jag ronja becka carro och johanna  , rikitgt trevligt .
senare på kvällen kom jeff och grabbarna förbi , trevligt det med.
tack för en toppen kväll tjejer.
idag ( lördag ) eller söndag är det väl nu klockan är ju  efter 12 ;)
gick jag och mamma först på stan ,köpte ett par jeansleggins , läckra var dom
och en blå randig tröja fråm h&m också den var läcker.
 gick  hem efter det och duschade och fixade mig sen vidare till
 min älskade kusin linnea och käkade middag bara hon och jag , rikitgt mysigt.
hon är faktist bra på att göra mat måste jag tyvärr erkänna :b
efter ett tag kom jeff och senare kom niklas .
dom drack alkohol saft medans jag drack cola .
satt och pratade och skrattade och hade det as mysigt.
sen blev det så att jeff åkte med dom ner på krogen ,
 vi skulle egentligen bara vara hemma och kika film han och jag .
men han blev fest sugen och det gjorde ju absolut inget för mig.
tog bussen ner på stan och jag vidare hem
satt mig och pratade med mamma , bästaste mamman som finns !<3
nu håller jag på att städa, länge sen man gjorde det , men jag är ju typ aldrig hemma satt .

jaja , ungefär så här har min helg sett ut .
ha det bra alla. <3



mina jeansleggins inte ofta jag har det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0