BRABRA

hej alla barn som är lika dutig som mig och är i skolan , haha ne driver.
igår var det inte min dag kan jag ju lova,  jag var allmänt irriterad och arg,
less på alla som tjatade så jag skulle kunna strypa dom.
ber om ursäkt till alla som jag var otrevlig mot , men alla har sina dåliga dagar.
men idag är det inte en sån dag, idag är jag glad .
solen skiner och allt är bra , ja förutom att jag är i skolan.
sitter och renskriver engelska uppgift , går väl sådär.
skriver fel typ hela tiden och brallan bara sitter och skrattar .
haha brallan skämde ut sig nyss , sitter i datasalen med en annan klass.
och så sitter brallan och lyssnar på musik i headsetet och helt plötsligt skriker han
" HAR ANTON VARIT HÄR HELA TIDEN"
alla kollar på oss och jag tror jag ska dö  , haha lite små roligt kan jag tycka.
efter skolan ska jag hem vad jag vet , kanske åker iväg med mamma någonstans.
senare ikväll ska jag fika med min underbaring christine :)
igår förresten möblera jag om mitt rum , blev galet snygg kan jag tycka . bilder kommer !
jag åkte ju hem till jeff senare på kvällen igår med linnea och niklas,
vi kollade på sex and the city filmen , den var ju hur bra som hellst, har aldrig sett den innan men bra var den.

ne nu måste jag fortsätta här.
skriver mer ikväll , hej =D

Kommentarer
Postat av: bbbrralllaiiinnnnbbbbbbbbbbbbbbbbrä

hehe det var inte meningen : )

2009-03-30 @ 13:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0