LÖR,SÖN,MÅN,TIS

hallå alla glada .
nu var det ett tag sen jag skrev ,men jag har inte vart hemma på typ hela helgen .
lördags var jag hos min moster och satt i löshåret på dagen 
äntligen tänkte jag.
men när jag kom hem skulle jag platta det och det smälter , DET GICK INTE OCH PLATTA DET SOM DET STOD !!
 fick damp och vela inte ha kvar det , men jag tänkte att ..  om man inte kan platta det är det ju platt när jag duschar med det då behöver jag inte platta ..   haha
aja min kusin linnéa ringde när jag var hos min moster och frågade om jag vela fika med henne och fia .
och självklart vela jag det :)
gick till mingel där dom satt och fikade.
efter ett tag drog fia och då satt jag och linnea kvar en stund , sen tog vi bussen hem till jeff.
det skulle vara några där som skulle festa så vi vela dit med :)
åkte dit och där satt jerra jimmy tom och jens tror jag om jag inte minns fel :b
jag och linnea gick hem till henne och käkade och så , sen gick vi tillbaka :)
efter ett tag kom anton med :)
trevligt var det.
efter ett tag skulle typ alla på krogen , så jag linnea jeff och jens bestämde oss för att vara kvar och kika film eller något .
så jag och linnea gick hem till henne och hämtade några filmer som vi skulle kika på.
när vi kom tillbaka skulle  jens åka hem , så det blev bara jag jeff och linnea och kikade :)
myyyyyyyyyyyys.
senare på natten kom tom tillbaka från krogen för han skulle slagga hos jeff , så då kikade han film med oss :)

söndag vakna jag ganska tidigt hos jeff för min mor ringde och sa att jag skulle på kalas och det hade jag alldeles glömt bort ,
så hon fick hämta mig hos jeff  ..  åkte hem och duschade och märker att löshåret blir helt äckligt efter ,
ja då går det inte att duacha med det heller ;O
kuljul säger jag bara...
åkte på kalas och fikade och så  .
efter det skjutsade min far mig hem till linnea, hon fixade sig och så sen gick vi över till jeff där
tom jimmy och anton var ..
efter ett tag drog alla så vi kikade på beck en någon film (kommer inte ihåg) :b
efter några timmar skulle linnea hem och sova så jag och jeff gick med henne en bit , sen gick vi hem och sooov <3

måndag tog vi bussen till stan vid 3 för jag skulle hem och jeff skulle träffa sin mor :)
så jag åkte hem och duachde sen åkte jag hem till linnea igen  ..
hon skulle nämligen bjuda mig på mat, åh fy vad gott det var kan jag ju bara säga.
hon tog ut löshåret på mig och så fixade vi oss .
gick över till jeff senare där han och tom var . kikade film och dom gjorde mat till sig själva :)
kikade film och så till typ 5 sen somna alla  ;D
hahaha

tisdag vaknade vi  vid 11 :O höll på att dö , var så himla trött
men jag hade ju lovat linnea att följa henne till tandläkarn .
så vi gick hem till henne käkade frulle och så sen tog vi bussen till bomhus centrum.
hon fick sin grej sen åkte vi till stan, hon tog bussen hem och jag gick hem :)
har vilat ett tag och så  , duschat precis  , riktigt skönt .
ska väl fixa mig sen möta linnea på stan och åka hem till henne.
ikväll blir det väl att gå hem till jeff igen och kika film :)

hör av er om det är något :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0