TORSDAG

hallå alla barn :)

torsdag idag och en dag närmare helg , fyfan vad skönt det ska bli.
jag kan ju ta och berätta på engång att igår kom mitt nya löshååår , jaaaa vad glad jag blev :D
ska sy fast det på lördag tänkte ja , hoppas det blir bra.
sov ju hos jeff inatt , jaja sov och sov gjorde vi väl inte ..
ingen av oss kunna sova för jag hostade hela natten.
sov ett tag iaf men vakna av en smäll i ansiktet , tack för den :)
gick upp och tog bussen till jobbet.
alltid lika roligt på jobbet , alla jag jobbar med är så sköna så jag dör.
dom är som i min ålder fast dom är typ 40 . haha
inte så mycket slit idag kan jag tycka , förutom att jag skulle bära in 17 kartonger med spolarvätska ,
och dom är inte lätta kan jag ju säga ;b haha
när jag kom hem satt jag mig vid datorn och efter ett tag ringer stolt och vill ner och fika.
så då var det bara att hoppa in i duschen och sen ner på stan och möta bella och stolt :)
gick förbi jeff och hämtade mina saker som jag hade lämnat hos han i morse för jag inte orkade bära (a)
efter det gick vi upp på mingel , jag och bella börja prata gamla minnen  , fyfan vilka minnen ;D
bella berättade att hon hade hittat sin gamla dagbok som hon skrev i för många många årsedan.
så här stod det om mig ;'D :

 "vad jag tycker om elin: jag har tandställning, men har raka tänder, elin har glasögon och raka ögon. jag tror vi hör ihop"
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA JAG DÖÖÖÖR :'D  hur sööööööööt kan man va ! :D

efter ett tag kom baby upp och satt och pratade med oss ,myspys :)
vi började planer bellas 18års dag och det låter så mysigt , synd att jag inte är 18 då för jag hade vela följa med på krogen , men jag får vänta gångra månader till bara :)
efter vi hade suttit där tills det stängde tog vi bussen hem , fast jag åkte hem till christine ,
pradade lite med henne och så ,sen kom min mor och hämtade mig .
jaja sak samma ..

jag har bestämt mig för att skriva lite mer om annat och inte bara vad jag gör om dagarna .
kom på en sak att skriva om som jag har vela få ur mig länge nu.
hur kan folk snacka och veta så mycket om mig , som jag själv inte vet ?!
jo , för folk tror på allt dom hör utan att höra med mig.
det har jag vart med om många många gåner
att folk (nämner inga namn men dom vet vem dom är ) har hört saker , skällt ut mig riktigt så jag blivit ledsen
och sen lyssnat på hur det egentligen var.
sen tror dom att ett förlåt kan räcka sen ska allt vara bra?! hmm :S
bara för att man har hört en sak om en person betyder det inte att det är sant , lär er det gott folk .

jag har funderat över en sak till och det är att, varför kan man inte gå tillbaka i tiden ?!
kan ingen uppfinna en maskin som kan gå tillbaka i tiden!
bara spola tillbaka och göra saker ogjorda och göra ogjorda till gjorda saker ?
nu blev det krångligt här kände ja .
men jag hade mått så mycke bättre om jag hade fått valt en annan väg i sommras.
att jag inte valde det jag valde utan att bara levde livet utan nå problem.
men som sakt alla gör vi våra misstag även jag har gjort MITT !

näe nu har jag inte tid och skriva mer , ska duscha sen ringa baby och prata lite med han :)
imorgon blir det att leka med määäääääc tror jag  =D åh fyfan vad jag har saknat han , ska bli så roligt .

gonatt alla (:


Kommentarer
Postat av: määc

Klart vi ska leka imorrn =)

2009-02-13 @ 00:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0