TORSDAG

hallå .
idag har jag jobbat och slitit hela dagen känns det som .
kom till jobbet och fick veta att jossan var sjuk som jobbar på lagret ,
så vem fick inte ta hennes arbete då ? jo jag :b
fick packa upp och köra ut saker som kom med posten , ganska jobbigt var det men ändå roligt :)
stressade hela dagen för att få klart allt men det var det värt ,
för sen fick jag veta hur duktigt jag hade vart idag och det blir man ju alltid glad av att höra :)
åkte hem och tog det lugnt , har vart och fikat med christine på mingel , trevligt trevligt .
vi hade så mycket och prata om , vi har typ planerat hela vårt sommar lov .
längtar till 1000 när jag tänker på allt roligt vi ska göra :D
ne men nu har inte jag tid att skriva mera , måste sov ska ju upp och jobba i morogn  :b
sov gott alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0