TISDAG/ ONSDAG

hallå  alla trötta barn.

jag har inte haft tid med att skriva blogg idag och nu är jag trött så det blir att jag skriver i morgon ist,
så ni får hålla er till i morgon ;) puss

hejhej ,
igår var det tisdag skola som vanligt , ganska långtråkigt var det :b
fick tillbaka mitt matte prov som jag gjorde här om dagen , och kan man tänka sig .. jag fick G :D
blev väldigt glad må jag säga =)
efter jag hade slutat vid halv 3 gick jag och mötte stolt och eken vid matsalen ,
satt där och snackade ett tag , sen tog vi bussen till stan och kikade runt lite där .
har nog inte skrattat så mycket som jag gjorde igår på länge länge =D
drog till mingel sen där min jeff satt , satt där ett tag sen kom bella också dit :b
jag drog efter ett tag för det var så tråkigt , jag drog hem och pluggade lite engelska  ..
måste verkligen plugga sten hårt nu om jag ska klara engelskan , vill inte gå om ett år till  tack.
senare på kvällen tog jag och jeff bussen hem till han och kikade på andra avenyn :)
mysigt var det <3
jag och mamma gjorde en deal igår den går ut på att om jag gick alla dagar den här veckan skulle jag få 2 par leggings.
men tror ni inte jag vakna idag (onsadg) och hade så ont i magen , hade kramper ..
kunde inte gå och knappt andas , så det blev att vara hemma idag .
sovit mest hela dagen för om jag är vaken gör det så ont.
nu tänkte jag städa mitt rum för det behövs verkligen , sen tänkte jag plugga engelska tror jag (:
senare ikväll tror jag att jag ska ut och gå, sen bara vara hemma :b men man vet ju aldrig .


 GRATTIS JERRONES PÅ 18 ÅRS DAGEN ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0