ONS,TOR,FRE,LÖR

HALLÅ :D
nu har jag inte skrivit sen tisdag så jag skriver lite nu ist :)
onsdag var jag med jeff hela kvällen as mysigt , vi kika film , pratade och skrattade :)
hade det jätte trevligt må jag säga (:

torsdag var jag med mamma och pappa på köpis ,
köpte lite saker på IKEA sen ett par lila thights, as läckra om ni frågar mig  ;D
åkte hem tog det lugnt ett tag , sen gick jag och bella till mingel och träffade jeff och linnea :)
jeff gick och tränade och vi satt kvar och pratade :)
sen kom jeff tillbaka när han hade tränat klart , så då tog jag och han bussen hem till han och kikade tv :)
myyyyyyyyys :)
tog sista bussen hem för jag hade inte sovit hemma på en vecka typ  :b
men jag kunde då fan inte somna för det kändes så tomt :O
brukar alltid ha han som ligger och håller om mig , men inte nu eh .
somna till sist iaf.

FREDAG !!!!!!
hade en så jävla rolig kväll igår,
jag och bella var hemma hos hennes bror först,
käkade och drack lite , trevligt :)
åkte hem till ronja där hon becka och karro var :)
satt där och drack vi 5 ,as trevligt.
det var meningen att vi skulle på någon fest men ingen orkde typ bry sig för vi hade så rolgit.
blev så att vi satt där hela kvällen , skrattade så vi höll på att kissa på oss :D
näe men det var hur roligt som hellst.
åkte ner på stan och käkade donken , sen tog jag bussen hem till jeff och sov :)

lördag
vakna idag vid 6 :O
hade så ont i halsen och kände mig så sjuk .
tycker lite synd om mig själv om jag ska vara ärlig ;D
höll mig vaken för jeff skulle ändå upp 6 för han ska iväg till England och tävla .
tog halv 7 bussen hem för jag kände mig så dåligt, och nu sitter jag här, 
klockan är halv 8 och jag är inte trött :O
rååååååålit , nooot!
idag blir det till att supa igen med flickorna , yeeey !
kan skriva senare ikväll när jag kommer hem vad som har hääänt :D

saknar min christine så himla mycket , är så tomt utan henne :(
nu vill jag att du ska komma heeeeeeeeem !


Kommentarer
Postat av: Plutten

Kärlek till dej i massor ! ^^ <3

2009-03-01 @ 01:37:55
URL: http://pluttronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0