ONSDAG

hej alla glada :)
haha jag tänkte göra ett nytt försök att börja skriva blogg lite oftare ;D
jag säger ju jämt att jag ska börja bli bättre med skrivandet ,
men blir ju inte det  .
så nu tänkte jag försöka på nytt.

min dag hittills har varit både bra och dålig .
börja med att jag vaknade på morgonen och mådde as illa.
va hemma från skolan fram till lunch sen åkte jag dit för jag hade två prov.
första provet var nationella i svenska, gick bra tror jag , kändes jävligt bra iaf.
andra var matte och det gick ju inte lika bra där kan jag ju säga. haha
åkte ner på stan för att träffa bella jeff och stolt som satt på mingel,
gick dit ett tag sen blev det så tråkigt så jag gick hem .
och nu är jag ju hemma som sakt , och tänkte äta något sen vänta på att christine ska sluta jobba.
vi ska nämligen till mingel (ovanligt) och fika och prata skit . haha
efter det ska jag hem till jeff och sova :))) plus för det kan jag ju lova .
så nu vet ni hur min dag sett ut och hur kvällen kommer sluta. :)

förresten, finns det någon som kan snygga till bloggen så får ni jätte gärna höra av er ,
för det behövs verkligen kan jag ju lova :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv meeeeeeeeera :D

2009-02-12 @ 23:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0