MÅNDAG

HAAAAAAAAAALLÅ !

 haha måndag idag och en dag närmare lovet .
ja som sakt jag har ju lov nästa vecka , ska bli så himla sköööönt,
ett lov behövs verkligen för min del .
skola idag som vanligt, hade bygg på morgonen .
vi skulle bygga en altan , eller vi skulle snarare få prova på och göra en , 
den ska rivas efter vi har gjort klar den . för er som inte vet så går jag priv bygg ;b
vi hann ganska långt om jag ska vara ärligt, roligt var det med.
efter det hade vi lunch sen ungefär 2 timmars håltimme :O
KUUUUUUUUL noooot !
aja så jag och alex satt oss där vi har bild sista lektionen och tror ni inte våran lärare som vi har i bild kommer och vi får börja tidigare .skit skönt !
så jag alex brallan och anton började tidigare :)
slutade 5 över 2 , sååååå härligt =)
åkte hem efter och vila sen pluggade jag fakist lite
nyss käkat och ska plugga mer nu .
senare ikväll blir det att kolla på de nya programet 183 dagar :)
kan ju bli spännande och se vad det kan vara  =D
och efter det blir det 2 1/2 määäään , yeeeeeey !
kan skriva senare om jag gjort nå mer roligt idag , höhö 8-)

jag vet inte vad jag vill längre , hjälp mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0