LÖRDAG / SÖNDAG

hallå :)

lördag igår och jag orkade inte skriva då så jag skriver nu  :D
sov ganska länge måste jag säga , skönt var det iaf.
åkte till maccan senare och drack lite:)
vi skulle på en fest men vi fastna hemma hos maccan
så jag blev kvar till 1 tiden då jag tog bussen till stan och mötte baby ,
vi promenerade hem till mig och sov :)
en kort sammanfattning av min lördag , men det där var typ allt som hände :)

vakna idag ( söndag ) halv 9 för jeff skulle på träning :O
aptidigt ju .
kan inte somna om nu heller , så vad ska man göra.
funderara på att gå ner och äta frukost sen hoppa in i duscha, skulle vara rikitgt skönt :)
förresten så blev det inge sy fast löshåret igår , utan det blir IDAG =D
hmm , vad mer händer idag  ?!
JOOOO , min älskade christine kommer hem idag :D
hon är i örebro hos sin pojkvän men idag kommer hon hem .
har saknar henne jätte mycket , fast vi bara har vart ifrån varandra i 3 dagar :D haha
det finns fan ingen bättre än christine palm , världens underbaraste tjej :)
ställer alltid upp vad det än gäller,  en sån vän växer ju inte på träd kan jag ju säga rätt av! hon är bäst iaf <3
näe nu tänkte jag gå ner och äta lite frukost , men händer det något mer idag så skriver jag ju om det ikväll .
så glöm inte att  kika in lite senare , ha det bra så länge =)
hejdå :)


hallå nu är jag tillbaka , det blev mycket ändrade planer idag :b
för det första såg jag idag att mitt nya löshår inte matchade mitt vanliga hår ,
så det blev inte att sy fast det idag heller , men inte är jag ledsen för det.
prata med christine ett tag i telefonen med och hon skulle komma hem vid 11 ,
men inte hindrar det mig att träffa henne :)
ska gå till tågstaion och möta henne när hon kommer :D
åkte med mamma till ica maxi också , länge sen vi gjorde något tillsammans bara hon och jag .
för er som inte vet så är min mamma som min bästavän , hon har lika humor som mig och skämmer jämt ut sig :D
vi skrattar åt samma saker och allt, hon är precis som mig :) och hur bra är inte det då ? ;D
haha.
aja vi var ju på ica maxi och stor handlade,
och mamma tycker jämt att när jag är med handlar vi mer än vad som var planerat men inte gör det något.
jag köpte en hårfärg och en ros till baby eftersom jag inte hann igår.
så efter åkte vi till bomhus för att lämna den men han var inte hemma så jag la den utanför ;b
han blev glad tror jag , verkade så iaf och det är ju bra :D
nyss färgat löshåret och kikade på top model , senare ikväll blir det beckbeckbeckbeck , yeeey så jävla bra !
har vart en lugn dag för mig och i morgon är det skola . kuuuuul not !
hejdå alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0