FREDAG

hej vänner.

har märkt att det är många / någon som verkligen inte gillar mig.
hade fått några kommentarer där det stod att jag snackar så mycket skit och så.
känns jobbigt att höra det , och det är ännu mer irriterande när dom är anonyma .
allt jag skrev om i min blogg igår missförstods lite, en person trodde det var om den och så ,
 men den personen har jag pratat med  och allt är lugnt :)
du är en sån bra vän ska du veta!
tycker att om vissa inte gillar mig behöver dom inte läsa min blogg, eller om dom verkligen vill kommentera så kan dom väl skriva vem det är ifrån iaf ?! .
jaja

min dag har sett ut så att jag har sovit hela daaaagen , så jävla skönt :)
sov ingenting inatt heller för jag hostade så mycket så jag gick inte till jobbet.
nu tänkte jag duscha och fixa mig sedan åkte till määääc och vara med han ett tag.
vet inte vad som händer ikväll , men det kan jag skriva om när jag kommer hem :)
ha det så bra alla , så hörs vi ikväll (mp)


ja som sakt nu är jag hemma i det varma :)
åkte ju hem till maccan idag ,
vi satt mest och pratade om allt och inget .
riktigt roligt att träffa dig igen, blev mycket skratt med för den delen.
vi poppade popcorn och kikade på lets dance, riktigt trevligt.
efter ett tag kom linus och hampus upp och pratade lite med oss , länge sen jag träffade er :/
saknar dom pojkarna verkligen.
efter ett tag drog linus och hampus , så jag och maccan bestämde oss för att dra ner på stan och köpa godis.
haha ;D
så vi tog bussen ner sen mötte vi adde och kudden , läääänge sen jag träffa dom med :O
men roligt att träffa er pojkar :)
drog hem sen för det var så jävla kallt ute och nu sitter jag här i min ensamhet och funderar på att gå ner och hämta COLA :D
sen dra igång en film och sova :)
senare idag blir det till att sy fast löshåret :D:D:D yeeeey
.. och alla där ute ,ha en rikigt mysig och rolig alla hjärtans dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0