då var det måndag igen..

hallå alla ..

måndag igen , helgerna går så fort så man knappt märker av att det är helg.
lika trött i morse var jag som varje måndag , varför kan inte helgen vara längre ?!
jaja . .
Helgens roligheter blev utgång i fredags med hilde hanna och marina = )
blev förfest hos wachen med han och robin, sen kom det några till ..
efter det for vi till goya och hade det trevligt , roligtroligt..
kanske blev en aningen för mycket av det goda för min del, efter goya mötte jeff upp mig utanför så gick vi hem och sov.
lördagen bestod av att först må lite dåligt på dagen , sen på kvällen åkte jag till christine där hon hilde och marina var, vi satt och pratade lite sen kom hanna också =)
vi bestämde att vi skulle ut på äventyr först till torpet i sätra men ingen våga gå i närheten av huset, sen fick vi idén av jeff att åka till vita damen i järbo :b
haha , så vi tog bilarna ut till järbo för att kika på huset och lite så  .. :b
haha vi skulle åka ner brevid huset ungefär , så vi åkte ner för en backe för att vända bilen , men det var så halt så marinas bil vela inte åka upp för backen så jag christine och hilde fick putta på bilen upp för hela backen  ..  hahah !
Söndag blev till att ta det lugnt och plugga lite, senare på kvällen åkte jag och mamma ut för att övningsköra och det gick väl som det gick , båda två fick sig ett gott skratt iaf ;D

Måndag idag ja , hade hälsodag i skolan eller var det var.
skulle börja 20 över 9 men fick börja halv 9 , skulle sluta 5 över 2 men fick sluta 3 , wiiihoo  .. det sög ju !
näe nu ska jag plugga klart matten innan jeff kommer ..
glömde säga att efter skolan åkte jag och några klasskompisar hem till Lovisa i sandviken och bakade pepparkakor , trevligt trevligt =)
byebye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0