TISDAG

hallo
nu jävla ska jag bli bra på att skriva varje dag ;D
..iaf försöka skriva varje dag :b
jaja .. vaknade klockan 7 i morse av min väckarklocka, gick upp men orkade inte fixa mig :b
fick sms av brallan där han frågade om jag var i skolan , men det var jag ju inte och inte han heller ;D
så vi bestämde att vi skulle ta samma buss till skolan ,
så vi tog typ 10 bussen ..  
var i skolan till 5 tills jag slutade.
mötte maccan efter så vi åkte hem till mig och packade ner kläder som jag skulle ha en hel vecka.
ska sova hos linus morbror  , för linus har fått låna hans hus i åbyggeby en hel vecka :)
så jag packade ner allt jag behövde och så gick vi till bussen för vi skulle ta samma buss som bella hit ut
men jag och maccan är så snabba så vi missade bussen så bella fick hoppa av .
så vi  var på stan tills nästa buss skulle gå 20 över 7 , 
kom hit och då var redan linus, hampus och stiven här,
gjorde mat , satt och pratade och hade det allmänt mysigt (:
sen efter ett tag tog stiven bussen hem och linus och maccan somnade
så nu sitter jag, bella och hampus och kikar tv , vi ska väl dra och slagga snart vi med (:
i morgon blir det skola sen ut hit igen  .. 
hööööööööööörs hej !

du är underbar  (:

Elin Söt svanberg är kanske bäst i hela världen :) <3<3<3<3 / Dr.Andriainen


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0