Måndag

hejhej ,
nu var det ett bra jävla tag sen jag skrev något , men det ska vi ändra på :)
jadu .. vad har hänt idag då ?! jo jävligt mycket ..
vakna halv 7 i morse  hos linus och trodde jag skulle dö , hade så himla ont i magen ,
går inte att beskriva hur ont det gjorde .
väntade tills klockan blev 7 trodde det skulle gå över men det gjorde det inte så jag ringde mamma så hon fick komma och hämta mig .
kom hem la mig på soffan och hade så fruktansvärt ont så mamma ringde  hälsovårdscentralen så vi fick en tid halv 10 , så vi åkte dit dom kände på min magen och så blev det en  gynundersökning :O
hon sa att det kunde vara  äggledarinflammation,
så vi fick en annan tid på sjukhuset vid halv 4  .
kom dit så blev det en till gynundersökning sen en massa prover ,
som tur var visades det inte vara något (:
men är ändå tvungen att ta det lugnt idag..
ungefär så här har min dag varit ,
inte världens roligaste dag :b
just nu städar jag för hampus ska kika förbi ett tag så jag lär nog lägga på ett kol ;D
haha  ;D

Kommentarer
Postat av: bella

tur att det inte var något<3

2008-10-20 @ 18:59:18
URL: http://bellalundin.blogg.se/
Postat av: Anonym

längesen man såg dig :)

2008-10-20 @ 23:36:05
URL: http://mariamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0