TISDAG

tjaaaaaaaaaaow .
blev skola idag , men inte igår för igår var jag inte på mitt gladahumör om jag säger så .
slutade 10 över 1 idag och det var ju skönt ,
men fick ju inte det bästa samtalet idag om jag säger så . . :/
var skit jobbigt att få det , börja fan nästan gråta =(
sen direkt efter ringer linus och är ledsen med för det och då blev det ju inte bättre .
åkte hem tog det lugnt tills linus slutade , åkte till linus och var hemma hos han ett tag  :)
sen gick vi till a-berg hem till maccan , satt där och chillade lite sen kom hampus :)
gick till centrum ett tag för vi hade inge bättre för oss och då har man tråkigt om man går dit.
sen efter ett tag kom min favorit flicka BELLA och sa hej till oss :)
sen efter ett tag var ju alla kuksugare så tråkiga så alla drog hem ,
då var det ju bara för mig att ta bussen hem med   ;D
hoppade av på stan för att säga hej till jocke och stiven som skulle till addieboy ;D
sen blev det en promenad hem i det kalla, och nu sitter jag här själv :O
och hur kul är det egentligen då ?! ;D
blir väl att sätta på en film och sova snart så man orkar upp i morgon :)


linus jag måste bara tacka dig så himla mycket för att du finns !<3
dududu <3 du vet vem du är :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0