SÖNDAG

hejhopp
söndagen är kanske den skönaste dagen på hela veckan där man bara tar det lugnt och gör ingenting ;D
gårdagenskväll vart lyckade men inte allt för lyckad för mig , och vissa vet varför =/
idag vakna jag och linus runt 12 , 1 ? :b
vi kikade lite film och pratade , sen vid 4  åkte han iväg till hans farmor för att käka men jag orkade inte följa med ,
så jag stannade kvar och sov ett tag till  , sköööööönt .
sen när han kom tillbaka åkte vi ner till calle och kikade tv tills linus far och farmor kom och hämtade oss
dm skulle nämligen köra oss till tåg stationen.
och ja , nu sitter jag här hemma , helt själv och övergiven  ...........
bakoja ;D
nu blir det väl andra avenyn sen sägen hade jag tänkt mig :)
i morgon är det en ny dag och då börjar vi på bygg ;D hihi .



varförvarförvarför ?!
ja det kan man ju undra sig :(
vela ju absolut inte det här , det var det sista jag ville ..
men nu är det som det är  ='/  
FAAAAN !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0