ONSDAG

hallå alla glad :)
ja idag som sakt blev det ingen skola för mig ,
igår när jag kom hem märkte jag att jag hade en finne på läppen , så jag sa till min mor att
 " om jag har fläskläpp i morgon går jag inte till skolan" ;D
vet, lite töntigt  , men skulle väl vägra gå då och skämma ut mig .
och i morse när jag vakna vem tror ni har världens fläskläpp ?!
jo elin svanberg :O
så då var det bara att ringa till mamma som börja as garva så hon ringde och sjukanmälde mig som tur var  =D
efter jag hade pratat klart med mamma satt jag mig och pluggade så duktig som jag är ,
men efter ett tag blev man ju trött så jag gick upp och la mig :)
efter någon timme ringer hampus och säger att han ska komma förbi ,
så då var det ju bara att hoppa in i duschen och göra sig klar .
de ändå vi gjorde var typ att käka glass sen sov han tills han skulle iväg och träffa lillen ;D
hur snällt är det att ringa och väcka mig sen somnar han själv ;D haha
jaja iaf , efter han hade gått somna jag om igen tills linus ringde och väckte mig ,
fixade mig och tog bussen hit , och nu sitter jag och linus här och kikar på gamla bilder på hampus ;'D
rikitgt söt var han ju när han var mindre ;D haha
senare ikväll vet man aldrig vad som händer ,jag hoppas vi hittar på nå buuuuuuuuuuus  (a) hihi ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0