LÖRDAG

nu är idolen tillbaka på bloggen ..
dagen börja med att jag hade ställt min klockan på 09.00
gick upp och gjorde mig klar för att åka till järlåsa i uppsala.
men självklart så var pappa tvungen att gå till jobbet och fixa någonting så det tog ett tag innan vi kom iväg ;D
men ungefär vid 12 började vi åka .
vi stannade någonstans och käkade kommer inte ihåg vad det hette men iaf .
när vi hade käkat klart så gick vi ut till bilen och märkte att det var punka!!!!!!! :O:O:O
då var det bara att byta däck , till ett som var för litet, haha .
åkte till morgongåva och kikade där innan vi åkte till järlåsa .
kom till linus och där fick vi ett nytt däck av min underbara vän linus <3,sen när vi hade bytt det  så åkte min mamma och pappa hem (:
nu sitter jag hos calle med persson och tina , linus och hampus är och käkar hos linus farmor :)
ikväll vet jag inte alls vad som händer men det händer alltid roliga saker när jag är här så det är lugnt :D
näe nu orkar inte jag skriva mer , kan skriva mer  i morgon och berätta vad som hände i kväll .
heeeeeeeeeeeeejdååååååååååå :)



du är underbar pojk ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0