onsdag

Hallu : )

ja nu var det ett tag jag skrev i bloggen , så det får väl bli ett litet inlägg nu då :)
just nu sitter jag hemma hos stiven med bella , vi gör typ ingenting , men vi har trevligt ändå ;D

idag har jag inte gjort mycket , vakna typ 12 ,sa hej då till jens som gick till stan för att träffa jerra.
väntade på stiven som kom vid 4 
vi gick till boulongern och träffade lite folk , drog hem till mig igen och hämtade busskortet
sen vart det av till valbo hem till stiven , vi käkade mat och åt glass :D muuuuums !
nu sitter jag här och lyssnar på hur ofta stiven & bella badar , "JÄTTE" roligt att höra måste jag ju säga.
senare vet man aldrig vad som kan hända ;D
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0