torsdag

kan väl börja med att berätta  vad som har hänt idag  ... inte så mycket faktist :b
har typ vart i skolan , sööööög!  .. 
mamma kom och hämtade mig efter skolan så vi åkte till estraden för jag skulle få köra lite där ,
var så jävla roligt, och självklart ska elin svanberg skämma ut sig :O
skulle köra lite så kommer två killar och jag vart så nervös att bilen hoppade fram och lät värsta mycket ;'D
piiiiiiiiiiiiiinsamt.com ;'D
åkte hem , gick till sea fun för att träffa bella , toffe, persson och någon kompis till toffe ,
åkte hem till han och efter ett tag kom eeeeeeeeipa =D ,
vi kikade film och sen åkte vi typ hem :)
riktigt mysigt vare om jag får säga det själv  :D
och nu sitter man här och väntar på min andra älsklingstjej  CHRISTINE :D
hon ska ju sova här  myyyyyyyyyyyyyyys :D


svara mig någon gång  ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0