=)

jani , nu ska vi se hur dt här går , första gången man skriver blogg =o
har ju en sak jag måste bara berätta   .. när jag vakna så satte jag mig vid datan ,
och jag har nog aldrig skrattat så mycket så tidigt på morgonen förr som jag gjorde idag .
tror ni inte att sötbella har skrivit till mig  ? ;'D


- bellalundin, sover. DE ÄR EN SPINDELJÄVEL I MITT KYLSKÅP! säger:

DEN ÅKTE NER I EN LIJAN DU VET SÅN DÄR SOM TARZAN FLYGER PÅ :O ... RÄTT NER PÅ SAMMA HYLLA SOM KAVIARN :O

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :'D
jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde då ..
efter jag hade läst det där och skrattat lite mera så gick man ju och la sig igen ,
orkar ju inte gå på nå jävla skit bild =b
gick hela dagen i skolan på mina 2 lektioner , sen åkte man hem & tog dt lugnt och nu sitter man här =)
ska väl ut och övningsköra snart med mor min , sen leka med bella tror jag väl ^^ .


jag får väl vänta och se vad som händer, går ju alltid att önska  .. !


Kommentarer
Postat av: bella

hahahahahahaha :D <3

2008-10-21 @ 09:15:26
URL: http://bellalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0